Klanttevredenheid


Meer informatie over onze trainingen of opleidingen 030 774 01 00
Klantgerichtheid is essentieel binnen de overheid. De Cursus klachtrecht en klachtbehandeling voor overheden biedt je de kennis en vaardigheden om klachten effectief en volgens de wettelijke kaders af te handelen. Leer hoe je met een klantgerichte benadering klachten in één keer goed kunt afhandelen en voorkom escalatie naar de ombudsman.
Deze eendaagse cursus behandelt:
Deze cursus is bedoeld voor juridisch adviseurs, beleidsmedewerkers en klachtbehandelaars bij (semi-)overheidsinstanties die betrokken zijn bij klachtbehandeling, klachtencoördinatie en/of het beheer van de klachtenregeling. Wil jij je vaardigheden in klachtbehandeling versterken en bijdragen aan een klantgerichte overheid? Schrijf je dan in voor de Cursus klachtrecht en klachtbehandeling voor overheden en verbeter je expertise.
Na afronding van deze cursus kun je:
Met deze vaardigheden draag je bij aan een transparante en klantgerichte overheid die vertrouwen wekt bij burgers en stakeholders.
Cursus ID: 90.008
Wil je meer weten over deze opleiding of advies van een van onze opleidingsadviseurs
stel je vraag